Sry-.-

2010-04-16, 23:25:17 / Kategori: My place
Jag vet att jag inte har bloggat och så men. Jag vet inte vad jag ska säga, jag har tröttnat på att blogga helt. Men ändå känns det inte som om jag kan säga att jag slutar blogga. Jag har ändå bloggat på massor av bloggar till och från i över ett år.
Jag är ledsen. Just nu finns allt i min privata dagbok.
Och jag vet hur jag är. När jag har något intressant att blogga om gör jag det. men vem kommer då läsa det, eller ens orka gå in på min blogg när jag uppdaterar så sällan.
Jg kan säga att jag lovar att bli bättre. Men på vad då?
Att uppdatera?
Vad ska jag uppdatera för när det inte finns någonting att uppdatera om.
Men ändå. Jag ska fortsätta blogga. Och jag ska snart komma med ett roligare inlägg.
Tack för att ni håller ut. Kommentera så jag vet att ni finns!?
Jag är inte ensam här vid skrivbordet ska ni veta ;)
Godnatt älsklingar!
xoxo /Agnes
bloglovin

Lollo

jag läser :D



2010-04-17, 00:29:03

Agnes

Bra då!

Men vad har du gjort med din blogg?

Lösen-skyddat?



2010-04-17, 16:51:07 URL: http://miplace.blogg.se/

louise

nääe...

kan man inte gå in på den eller?



2010-04-18, 10:14:28 URL: http://llss.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?