AAAAAHHH!

2010-01-17, 09:49:03 / Kategori: My place
Igår tonade vi mitt hår. På förpackningen stod det chokladbrunt. Mitt hår är numer RÖTT!!??
Idag ska vi åka till frisören och fixa till det, men dom flesta frisörsalonger har ju stängt på söndagar. Tills dess har jag en snygg mössa.

Före-efter bilder får ni sen, det kommer ju bli tre stycken, först mitt ljust slingade, dett röda som just nu är på mitt huvud och det som förhoppningsvis blir mörkbrunt efter frisörbesöket.

xoxo /Agnes
bloglovin

Mathilda

Hej! Jag har kollt runt lite men ingen verkar vilja hjälpa mig med att fixa en ny, ännu finare, header. Det är inget som du skulle vilja hjälpa mig med? :) jag tyckte själv att din blogg är väldigt fin så.. Kram



2010-01-17, 16:13:17 URL: http://thiiildiiiz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?