Biverkningar

2010-01-15, 11:37:44 / Kategori: My place
God morgon bloggen!

I skolan igår tog vi ju som sagt den andra "nya influensan"(svininfluensan) -sprutan. Under dagen kände jag ingen skillnad alls mot den första sprutan, alltså inga biverkningar mer än lite ont i armen. Sen kom jag hem från skolan, åt lite mellis och så, blogga hann jag ju också med. Jag gick och la mig kanske halv elva. Sen vaknade jag prick klockan ett och började skaka och hacka tänder. Jag väckte mamma som sa att jag hade feber. Fast sen var hon tvungen att somna om, för hon jobbar idag, och skulle gå upp tidigt. Så jag la mej i soffan med mitt täcke och tittade på teve till klockan halv fem, då jag somnade.

Så det blir en långhelg för mej, då jag är hemma ifrån skolan idag. Men är det inte konstigt att jag inte fick några biverkningar efter första sprutan, men efter andra?
Borde jag inte redan byggt upp ett skydd mot den?

Aja, nu mår jag mycke bättre och jag tror inte ens jag har feber längre. Nu ska jag äta lite frukost och återkommer nog om en stund.


xoxo /Agnes
bloglovin

julia

ska man ta 2 sprutor? trodde man bara skulle ta 1.. men dom kanske har ändrat det igen ;s



2010-01-15, 14:05:25 URL: http://jjuliees.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?