Nästan sladdlös

2010-01-10, 21:07:04 / Kategori: My place

hejhopp!

vart så sugen på choklad att jag drog igång ett kladdkasbak precis. Kakan står i ugnen just nu.
Hunden slickade av misstag på sleven, som jag sedan (även det av misstag) stoppade i munnen. mmm..
Men kladdkaka med vispgrädde är värt allt (nja, men nästan iallafall ;) ) Förresten så tänkte jag på en grej när jag vispade grädden med en elvisp. Dom måste ju tänkt till när dom gjorde så kort sladd. Våran är nästan så modern såatt den är sladdlös. cool

Idag gjorde jag ett likadant (fast snyggare) armband till mamma som jag gjorde till mej själv för ett tag sen. Ni ska få se det imorgon har jag tänkt. 

Nu ska vi se på Twilight, som mamma så gärna vill se..



 

xoxo /Agnes
bloglovin



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?