idag,igår och imorgon

2009-12-30, 23:18:56 / Kategori: My place
Idag var ja i Forum och shoppade med Emelie. Och eftersom det bara blev ett inlägg igår så får jag väl sammanfatta dagen ;)

Jag åkte dit med Maja och sen gick vi där ett tag.. Sen skulle hon på träning och jag blev ensam kvar. Så jag mötte upp Emelie och Nova. Sen åkte Nova hem. Jag och emelie var på nagelsalongen där i över två timmar och fick naglarna fixade. Mina tog inte så lång tid för jag gjorde bara en enkel fransk manikyr. Men emelie förlängde sina, så det tog en stund.

Idag var jag och Emelie på massage. Och jag kan ju bara säga att det inte var så lyxigt som det låter. Massören kunde inte svenska så det blev pannkaka av allt ihop. Så nu sitter jag här med ömmande nacke och axlar..

Imorgon ska jag och Emelie åka skidor i Hammarbybacken. Det blir toppen!

Bloggar imorgon igen.


xoxo /Agnes
bloglovin



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?