Not fresh

2010-04-11, 12:58:38 / Kategori: Bilder 2010
Känsliga läsare varnas..
...................................
Både igår och idag har min minst sagt skumma moder lurat på mig en nässköljning mot min förkylning..
En nässköljare ser ut som en stor spruta av något slag och man håller den med en gummi plupp mot den ena näsborren och spolar in vatten där som sedan ska rinna ut i andra näsborren. Men eftersom jag har varit så täppt i näsan kunde inte vattnet komma igenom där och kom ut igenom ögon och mun istället.. Rolig upplevelse.
Men visst har det hjälpt för nu sitter man här, nästan halvt frisk ( ;) ) och kan andas både ut och in genom näsan. Vilken fantastisk grej!
Visar mig helst inte på bild, dom som sett mig "live" idag vet nog varför..
xoxo /Agnes
bloglovin



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?