Foki

2010-02-14, 19:01:43 / Kategori: My place
Emelie frågade om jag ville följa med på fokis läsarträff idag. Jag hade inga andra planer så jag tackade ja till det.
Det var hur mycket folk som helst och vi stod säkert i en klunga av påtryckande 12 åringar i typ 20-30 minuter. Sen kom polisen och spärrade av vid trottoaren så ingen skulle trilla ut på vägen. Man fick även en stor affisch.
Efter vi hade varit där, och fått autografer och allt, Så gick vi och kollade lite i affärer och sen åt vi på McD.
Sen gick vi tillbaka till Cocoo, där läsarträffen varit,  för att kolla lite på smyckena, Och då var det ingen kvar. Cocoo hade då precis stängt och Ricky, Fokis kille stod utanför och frågade om vi hade kommit för att träffa Foki. Så vi sa att vi redan hade träffat henne. Och precis då kom Foki ut från butiken och sa hejdå och gjorde en slängpuss till mej och Emelie :D
Sen vinkade hon till oss när hon åkte.
Sen tog vi bussen hem och nu ska jag snart äta middag.
Foki hälsar till er ;)
xoxo /Agnes
bloglovin



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?