Fruset vatten

2010-02-02, 16:01:49 / Kategori: My place
Hej. Nothing to say. Inget bloggande. Sry..:C

Igår åkter vi skridskor med skolan. Jag och Maja var bäst som alltid. Jag menar,, ni skulle ha sett oss! Maja ställde sig på konståkningsskridskor för första gången, ni vet sånna där med taggar där fram som gör så man fär tänderna i isen mer än själva skridskorna?
Aja, hon flög över isen! (asså jag menar inte att hon trillade med "flög")

Jag hade mina hockeyrör/killskridskor som alltid..

Haha, lite bilder (från majas blogg..)



Bakom den fula, svävande personen står jag, jag har blå hjälm och röda vantar.




Härrejävlar! Var det Maja hon hette?

Om ni vill se fler fula bilder kan ni gå in på hennes blogg... Haha, skojar bara snygg-maja :D




xoxo /Agnes
bloglovin



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?