Armband

2010-01-07, 18:27:19 / Kategori: My place
Hallu!

Känner mig allmänt mosig i skallen idag. Men det ska inte få gå ut över bloggandet. Igår köpte vi ingen skidutrustning. Så det gjorde vi idag. Fast bara ett underställ och en jacka. kulkul....

Igår köpte jag därimot smyckestängerna jag pratat om här i bloggen, det hade dom äntligen fått in på Panduro. Jag köpte även ett Super Mario Bros till vårt wii. När jag var hemma och skulle testa spelet så fungerade det såklart inte. Tekniska problem 'R' us. Jag blev våldsam :/
Aja, nu fungerar det iallafall som det ska och det (med Bengt Fritihofssons dialekt) får fyra solar.

Nu till temat på rubriken;

Istället för att krångla med spelet gjorde jag mitt armband. Det blev såhär:



Vad tycks?




Saker du behöver:



Köpte ett färdigt kit som inehöll ett läderband som man får fläta, sätta på lås och så. Alla andra förpackningar inehåller saker till berlocker.


xoxo /Agnes
bloglovin

Alva*<3

Viilkeet fiiint! ♥



^_^



2010-01-07, 21:25:44 URL: http://doublesided.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?