Kaktävling

2010-03-11, 21:13:07 / Kategori: My place
Hejhej bloggen :)
Jag har inte glömt bort att blogga men igår när jag gjorde mitt inlägg (runt tio) så slutade internet att fungera, när jag hade skrivit inlägget och allt, så inget sparades :( Då blev jag sur och stängde av datan <:<
Men Idag har jag bakat med Nova och Emelie. Rebecca var även med, fast hon hade simträning sen så hon hann inte vara med på bakningen.
Det vi bakade är superhemligt för vi ska bjuda klassen på det imorgon, och så tävlar vi även med Oskar om vem som gör den godaste kakan.. Haha :D
Och, juste, på "Drömmen om Italien" igår så var det en tjej som skulle säga att hennes man (gubbe) Sören var en bra kock på italienska, men hon råkade säga att Sören var en bra kokain... Haha :D
nä, nu ska jag gå.
xoxo /Agnes
bloglovin



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?